Dags att måla!

Skrivet: 2011-08-10 | 11:57:50

Våra stugor på klassresan i 9an. Gustavsvik på Gotland (bilden har nada att göra med rubriken (som jag hoppas ni förstår(Åh! En parentes i en parentes!)), möjligtvis att tummen är uppåt för att det är kul att måla, men inget att rekommendera att måla i klackskor och långklänning)
Ingen chilldag idag inte! Idag tänkte jag och pappa måla fönsterramarna.
Dagen började med världens bästa väckning, åt sedan två ägg och en berocca till frukost! Nu j*vlar ska jag klara detta! Jag vet att jag mår såå mycket bättre när jag äter rätt, och gårdagen va inte rolig.. Så Lchf, here i come!
Skolan börjar snart. Jag är så sjukt taggad! Bara två veckor kvar!! På tal om skolan så åkte vi till platsen där jag va på klassresa i 9an medan vi ändå va på Gotland. Vilka minnen...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: