Påminnelse: ÄT!

Skrivet: 2011-08-30 | 20:04:52

Åt på tok för lite igår, och tränade bort all mat på dansen senare på kvällen. Vaknade tidigt imorse och mådde illa, sov lite till för att kanske bli av med det men det vart bara värre sen när jag skulle upp. Nu har jag käkat middag, och mår mycket bättre! Jag hade för lite näring i mig helt enkelt, men så kan det gå!
Missade hela dan i skolan, ljud skulle vi ha idag, och jag missade säkert massa!! :(
Så idag har jag sett ut som ett troll, håret åt alla håll och gått lite som en zombie. Imorrn tar vi nya tag!

Det har hänt massa grejjer under dagen. Åh, hur ska jag förklara detta nu då.. vi tar nog det en annan dag när vi har rett ut allting. En sak kan jag säga till er som "vet" vad som har hänt, hälften av det som står skrivet i den där bloggen är inte sanning. Att nån kan tro sånt om mig känns rent ut sagt förjävligt. Att man inte ska få ha vänner utan att få massa påhopp på sig är bara dålig stil tycker jag.
Jag är den jag är. Jag fattar egna beslut. Jag är en mogen tjej eller kvinna eller vad man nu ska kalla mig. Och jag är lycklig. Det ska ingen få ta ifrån mig! Förstår ni det? :(


Anonym
2011-08-30 | 21:38:04

Älskar den där bilden :)



klart man måste äta det förstår väll alla..

Människor som gör andra människor Olyckliga borde inte få finnas. Det gäller även dem som tror på det som tror på det där blog inlägget oxå.



Tycker du ska forsäta med att vara lycklig för du har inte gjort ngt FEL.

Nicolai
2011-08-31 | 10:06:14

Att få vara lycklig är en mänsklig rättighet! Låt ingen ta ifrån dig det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: