Sneak peek- Shower

Skrivet: 2011-08-12 | 01:09:00


Min syster Madeleine tog en dusch med kläder och halvkonstigt smink igår. Dörren va olåst så jag smet in. Tyst som en mus gick jag in och började fota henne.
Har ni sett How I Met Your Mother-avsnittet där Barney blir bra på varenda bild fast han gör nåt annat än håller i slipsknuten när fotot tas? Så vart det med madde, hon såg amazing ut på varenda bild, kollade in i kameran fast hon inte ens visste att jag va där..
Precis så gick det till...
 
Nånting jag stör mig så fruktansvärt mycket på är när mina modeller har hårsnoddar runt handlederna. Ser ni hur fuuuult det är? Vet ni hur lång tid det tar att redigera bort dom? I det här fallet gjorde jag inte det, det är ju bara en sneekpeek.. Det är heller inga droppar på den här bilden så den kommer inte passa in i inlägget imorrn!