Julafton

Skrivet: 2011-12-24 | 23:55:00

God jul på er! Gissa om vi har varit stressade hela julaftonsmorgonen. Vi hann precis till Kalle Anka!

Sen ringde på dörren fast alla hade bestämt att vi inte skulle få nån tomte i år...

Det låg en massa julklappar under granen som tomten lagt dit under natten.

Madde (Lillasyster) öppnar paket.

Och här har vi lilla mig!

Maddes smycken som hon fick, ringen är från mig!

Jag och Victor testar fjärrutlösaren till kameran och väntar på att julmaten ska serveras!

Louise och Philip kör kanske arga leken? Jag vet inte, jag va och hämta julmat! :) (Madde som tagit bilden)

Julaftonskvällen avslutades med choklad och annat godis och sällskapsspel.


2012-01-07 | 22:13:54

vsg och tack själv :), PRECIS!

2012-01-07 | 22:15:08

underbara julbilder!! men jag tänkte på, bilderna blir ju jättefina och så, använder du extra blixt då? :)

vart redigerar du dina bilder? =) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: