Kommer ni ihåg mig?

Skrivet: 2011-11-18 | 19:57:13

-Bara för att jag ser så fenomenalt cool ut.
Jahaja, förlåt. Eller nåt? Hörrni, det är inge kul att ha pms och vara sjuk. SAMTIDIGT. Jag har knappt gått upp ur sängen. Bara legat ner som om jag vore halvdöd.
Undantaget va när jag, anna och mimmi va på Twiday. Riktigt mysigt faktiskt! :) Och jag va nöjd med filmen. Riktigt nöjd!
Städade mitt rum inatt klockan 3.. Det behöves. Nu kan jag se mitt golv.
Jag: Mamma, jag har städat rummet nu efter typ två månader. :D :D
Mamma: Då kan jag kolla under din säng nu då och kolla om du städat där?
*tänker*: Men hallå! Det är ju där jag har lagt undan allt!
Jag: Glädjedödare........


Nicolai
2011-11-18 | 23:00:24

hahaha, de städtricket är en gammal favorit<3 :P

2011-11-20 | 14:26:36

Vad fin blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: