Sunglasses on a sailing boat

Skrivet: 2011-11-23 | 21:47:00

-Chill på hög nivå.
Jag är fortfarande inte klar med bilderna från Ägnö seglarläger. Men det gör inget, jag tar god tid på mig på varje bild. Alla bilder blir 10 000 ggr bättre! Älskar att se skillnaden, så enkelt men så stort.
Fick en kommentar inatt på det här inlägget, från "kille". Vet ni hur frustrerande det är att veta att det troligtvis är nån jag känner men inte veta vem det är? :)
"Du ska veta att din vänner bryr dig om dig, och vi kommer alltid vara där för dig. Även om jag vet att du säkert inte kommer ihåg mig så ska du veta att jag bryr mig om dig. :)"
Alltså, en kille som jag inte kommer ihåg men som vet att mina vänner bryr sig om mig. Kan du säga vem du är tack? Så jag inte blir tokig på att lista ut det? ^^
Nu ska jag fortsätta med arbetet. Tjingeling!