Tänk om jag aldrig tog chansen

Skrivet: 2011-11-04 | 14:04:00

Jag har nästan 100 vänner på facebook från Ägnö seglarläger. Nästan 10 av dom kommer vara mina vänner för all framtid. Om jag hade tvekat en enda sekund när pappa frågade mig om jag vill åka på seglarläger så kanske jag aldrig hade kommit dit.
Jag undrar hur mitt liv hade sett ut om jag aldrig hade åkt den där sommardagen, slutet av juli 2009. Mitt liv hade varit helt annorlunda. Kanske hade jag aldrig fått veta vart min favoritplats på jorden skulle vara.
Jag skulle kunna visa er tusentals bilder, från både långseglingar och från ön, lekar, lägerbål, från båtarna, landskapen och från alla år. Allt!
Varje bild betyder någonting för mig. Alla bilder har en känsla. Den här bilden är från långseglingen i år. Vattnet va helt spegelblankt, solen gick sakta ner, och vi satt och åt våran middag.
Tänk om jag aldrig tog chansen att åka...


Anonym
2011-11-04 | 15:29:28

Det är ödet...



Ägnö=Himmeln på jorden



/SS

2011-11-04 | 16:03:52

Hejsan! Sugen på att vara med i min fototävling med en valfri bild? Isf tryck på länken och se hur du ska göra - http://engalenbrunett.blogg.se/2011/november/fototavling-med-valfribild.html#comment För imorgon är det SISTA dagen man kan anmäla sig, tack för mig! puss :)

elin
2011-11-06 | 20:24:58

ägnö, bästa platsen på jorden <3 fint inlägg, jag kan precis som du inte förstå hur livet skulle vara utan ägnö..

Anonym
2011-11-08 | 11:07:02

Naaw Kul att det finns fler som älskar ÄGNÖ ska bli kul när ni blir ledare. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: