Vuxen poäng till icke-stockholmarna

Skrivet: 2011-11-08 | 22:49:56


Vi på bild: Joella, Elli, Karolin och jag. Bakom kameran: Kamilla.
Idag kom jag iväg till skolan, fast jag vaknade upp hes som bara fan. Jag åkte till skolan och frågade Kamilla vart hon satt på tåget. Fick ett sms tillbaka "Vi börjar 12!!!!". Tack för den liksom. Två timmar tidigare till skolan... Varför har ingen sagt något? Hört talas om Facebook? Någon? Nej, men det va inte så farligt. Jesper kom och höll mig sällskap efter sin träning, och sen kom Kamilla efter ett tag också.
Vi hade föreläsning hela dan, om foto, film och ljud- historia. Varför vi ska kunna det där har jag ingen aning om.. men jag antecknade duktigt på min mac! :D
Vi slutade 2. Drog med en gång till Ikea. Icke-stockholmarna (Kamilla, Joella och Karolin) skulle handla grejjer. När man handlar galjar, toaborste, badrumsmatta och lite andra diverse prylar borde man få vuxenpoäng. Visst borde man?
Efter Ikea gick vi till Rusta. Jag tycker inte om Rusta. Längre. Tappade min Iphone på marken. Den sprack...


Louise
2011-11-10 | 15:09:27

Va söt jossan!! :)

2011-11-10 | 20:59:03

Fin blogg :)



Svar: Tack, detsamma :)



Jdu, har inte photoshoop :(

Men jag kna tipsa din blogg till andra som vill lära sig mer om photoshoop, men vill du länka min blogg i din då :D ?



Kramar, Silluuu.blogg.se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: