Vill du ha en vip-biljett till Twilight fan event på fredag?

Skrivet: 2011-10-26 | 19:20:55

Anna och jag sov över en kall natt på Sergelgatan för att få exlusiva biljetter till eventet som är nu på fredag. Det är alltså Robert Pattinson och Ashley Greene som kommer till hovet i Stockholm. Jag sov inte en blund på hela natten, och jag började fanemej nästan gråta (mest för annas skull) när vi båda fick vipbiljetter tidigt på morgonen.

Det betyder alltså att vi får stå vid scenen istället för att sitta på stolarna skitlångt bak som förra året! Får inte ha med min systemkamera vilket suger. Men jag får göra nåt minnesvärt med min bästa vän, något som verkligen betyder något för henne!

Men, nu är det ju så att man fick två biljetter var. Det betyder att nån måste få min biljett. Folk säljer sina vanliga biljetter för 600 spänn. Många med vip säljer sina för nästan 1300!! Det är sjuka priser. Men jag kan inte ge bort min biljett, inte till ett billigt pris. Varför? Jag kan bli rålurad, nån kan få min biljett eller köpa för 300 kr, men vad kommer hända då? Jo, personen som jag gett den till kan mycket väl sälja den för högre summa. Men det är bara ett äkta fan som köper en vip-biljett för det priset jag kan tänka mig att sälja den för.

Såå...
Är det nån som vill ha en vip-biljett till Twiliht fan event som är nu på fredag? Bara seriösa svar tack :) 600 spänn och du får se Robert Pattinson och Ashley Greene på nära håll. Är ni flera som vill ha så är det den som bjuder högst som får den. En gång i livet upplevelse? Kommentera här eller smsa mig på 0707716390.


2011-10-26 | 21:03:16

Va roligt! :D Hoppas att ni får det bra! :) Attans,får inte köpa din biljett för mamma! >:[ Hehe,är pank!!!! :P Men ni får ha det awesome iallafall! :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: