Ajdå! Hoppsan! Ånej!

Skrivet: 2011-09-14 | 20:19:20

Åh vad ledsen jag blev idag! Vaknar på morgonen och har döööont i magen! Inte alls kul! Jag va taggad på skolan och så händer detta... Har plågats till och från hela dan. Vet ni vad jag undrar? Om jag är allergisk mot socker?Kan man ens vara det? När jag har käkat mackor och sånt med socker i mår jag dåligt. Som i vintras, när jag uppriktigt sagt trodde att jag skulle dö. Jag sov inte på nästan två dygn. Det va väl vid juletider, eller nånstans efter.. Då hade man ju käkat massa godis, smååt sötsaker hela tiden. Jag kan inte komma på nån annan anledning! Så snälla... hjälp mig att hålla mig borta från sockret, tack! :)
Jag och Madde skulle ha gått på teater idag med vår faster. Det vart inte av för min del. Jag va skitskraj att magontet skulle komma tillbaka på tuben eller under teatern. Så jag fick stå över.. Riktigt synd och jag är ledsen att det blev så :( Jag har en känsla att jag inte hade åkt hem om nåt hade hänt utan suttit där i salongsstolen tills teatern va slut.
Mer då? Jo, jag förlorar hela tiden i wordfued idag.. inte okej! Insåg också när jag kom in i arbetsrummet för att skriva det här inlägget att kameran inte alls va på rummet.. neej, en och en halv meter bakom mig. Så nu sitter jag och fixar till bilderna från "radio-dagen". Dom blir svartvita. Återigen hade jag inte externa blixten, och hatar den inbyggda. Nej, hatar är ett starkt ord.. Jag gillar den mindre.
Sitter och lyssnar på Mia skäringes "Dyngkåt och hur helig som helst" på svt play! Hon sa nyss något som fastnade på mitt huvud, nånting som är väldigt sant.
Tjejer har tre roller under grundskolan: Åk 1-3= vara söt, 4-6= vara snygg, 7-9= vara så sexig som möjligt! Är inte det ganska sant?
Nåja, åter till arbetet med några failade bilder som måste vara svartvita för att se bra ut! Vi hörs!


Nicolai
2011-09-14 | 21:19:39

Jobbigt :S vet inte om man kan va allergisk, men man kan väl må dåligt om man först inte äter socker o så ganska länge o sen plötsligt gör det igen?!? när de kommer som en chock liksom...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: