Kameran är en trappa upp

Skrivet: 2011-09-13 | 21:45:00

Städat arbetbetsrum=Nånting är borttappat. Denna gången blev det min externa hårddisk med tiotusentals bilder! Därav ännu en gammal bild eller inte nytagen åtminstone! Första "ego-bilden" med nikon d7000 :p
Som rubriken lyder ligger kameran där uppe, inne på mitt rum och jag orkar inte springa upp och hämta den! ^^
-Idag hade vi ljud, likaså igår. Gårdagen va otroligt chill! Spelade in lite radio och väntade på alla andra. Dö tråkigt att vänta tyvärr!
Jag är glad att jag kom till skolan idag! Hann göra klart allting som jag inte gjort! :) Dvs lägga in ljudeffekter till en spökhistoria, lägga in ljud till en tecknad film och dagens uppgift: Göra ett ljudspår på två minuter som ska spelas inne på toaletterna! Toalettmusik/ljud alltså! :) Jag tog ljud från djungeln... vet dock inte hur avslappnande det är att höra apor och syrsor tillsammans med regn och fågelkvitter! Lugnare än vissa andras iaf! Inte så kul att höra nån som knackar på dörren stup i kvarten eller nån som skriker, eller nån som tar kort!
Fick reda på allldeles nyss att jag har sovmorgon till 11.30! FAN VA SKÖNT!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: