Skärholmen= Skäris= Cutten

Skrivet: 2011-09-28 | 23:07:49

Hej på eer! Idaag va en ändå ganska chilla dag! Orienteringen på gympan va väl enda jobbiga! Jag va en av dom få som sprang hela tiden! Två kartor varav tre kontroller på varje klarade jag på dom 40 minutrarna vi va ute. Känner att jag börjar få upp kondisen!
Men det här har ju inget att göra med bilderna, inte rubriken heller för den delen.. Jag och Karolin åkte till Skärholmen efter skolan. Jag bar på 10 kilos packning, en på tok för varm jacka och totalt osminkad.. inte det bästa om man ska shoppa, visst kan ni hålla med mig? Men jag åkte därifrån med en blå halsduk, ett par svarta jeans (sa hon jeans? Ja det gjorde jag!!), en stickad röd/brun/vinröd tröja, en stor frapino i magen och en supergod halv morotskaka!! :D

Tack Karolin för att du följde med mig!<3 Vi måste göra det igen!! Ett kanon bra sätt att lära känna varandra bättre också :)


2011-09-29 | 13:34:58

Du tar grymt fina bilder! :) Lycka till med din utbildning!

Anonym
2011-10-06 | 17:03:34

Kan du lägga upp bild på de svarta jeansen? Var köpte du dem?:))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: