Update

Skrivet: 2011-09-26 | 00:14:15

Hej mina fina!
Jag ska nu inte sitta här och säga att jag har haft bloggtorka eller be om ursäkt för den fenomenalt dåliga uppdateringen. Så.. nu kör vi en liten snabbupdate om vad som hänt sen sist, eller allt som jag inte skrivit om ännu...
Min hurtiga pappa sprang Halvmaran. Jag lyckades fota honom vid tre tillfällen! Detta är vid starten! *stolt*. (Missade en grej pga detta, fortfarande lite ledsen över det det.) Efter loppet åkte vi hem till kusinerna och åt middag, på ditvägen instruerade jag moster om wordfued!

Jag har äntligen fått en reservdator från skolan. Vilken lättnad! Nu kan jag göra nått vettigt på lektionerna! I köket gör den också nytta. Som när jag skulle laga mat
till 14 pers!

Jag fyllde 17 år. Fick ingen frukost på sängen, inga ljus på tårtan och nästan bara presentkort i paketen. Antar att man blivit för gammal för det eller nåt :( Jag fick heller aldrig chansen att ta ett foto på mig med massa ballonger, när jag tänker efter blev det knappt några bilder alls från hela dan... Men men, dom grattade mig i skolan och sjöng fint för mig! Grattiskramar och en grattisbomb på facebook.

Sådärja! Då avslutar vi med en bild som Rebecka Hansson har tagit på mig, för att liksom kompensera med den hemska bilden från min födelsedag.
Här fick ni då se ett hyffsat fult inlägg om vad jag har gjort medan jag varit borta, eller som vissa kallar det; haft en liten "bloggpause". Visst håller ni tummarna för att vi hörs imorgon?


Frida
2011-09-26 | 15:18:49

Grymt fin bild,modell nästa? så vacker :)...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: