När Jossan är borta sover Sune i sängen

Skrivet: 2012-08-23 | 07:14:11

-Jag hade gärna följt Sunes plan för dagen. Sova.  
Jag ska strax åka iväg till skolan. Vaknar numera 1,5 timme innan jag ska åka för att slippa stressa, vilket gör att jag ibland får lite tid över, som idag! 
Igår bad Johan (våran nya mentor) mig att springa iväg till Xenterbyggnaden för att fråga när vi började. Så jag kutade dit i mina ballerinaskor. När jag kommer fram står redan två tjejer från min parallellklass som också går foto där och kommer inte in till fotosalarna. Det visade sig då att ingens passerkort fungerade. Inte heller mitt. 
Klockan 9 skulle vi vara där vilket fall, vi kom ju in när Dan, våran nya fotolärare kom och öppnade åt oss. 
Jag har inte gått upp såhär tidigt många dagar den här sommarn... halv 7 gick jag upp. Halv 7!!! 
 
Edit: Sune hade ett svårt val nu imorse, han visste inte om han ville gå ut eller inte.. Det är ju blött och kallt, och då är inge kul för prins Sune att vistas utanför dörren. Han sprang ut. Och sen in igen. Och såfortsatte det säkert 8 gånger!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: