Gå inte ner i källaren

Skrivet: 2012-09-02 | 12:22:00

-Ingen fara, Karro lever hon med!
Jag och det lilla spöket på bilden ville hitta nån bra korridor när vi var i Hågelby. Så vi gick ner en trappa, och hittade källaren. Jag var fullkomligt livrädd. Hon som visat oss runt sa aldrig något om att man inte fick gå ner i där, så vi tog en chansning. Allt för lite bra bilder vettni! 
Mitt hjärta klappade säkert dubbelt så snabbt som det brukar göra, och det hade mycket väl kunnat spöka därnere. Vi hittade en skitläskig korridor bara runt hörnet där Karro plåtade mig som ett spöke. Själv valde jag trappan och dörren. 
Visst ser hon typ mäktig, farlig och läskig ut, där hon står svävande just innanför dörren? 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: