Efterlängtad middag

Skrivet: 2012-12-29 | 01:59:00

-Dinner with my beautiful girls from a place far, far away... 
Det är som om vi träffades för bara någon dag sen, vilket vi också gjorde, men ni fattar vad jag menar. Och gör ni inte det så, jaa, jag vet inte.. 
Aaaanywaaaayy! Vi hade det jättemysigt jag, Moa och Emma. Den som ser vart vi åt någonstans vinner en kola. Vi pratade om allt och ingenting om vad som händer i våra liv, lite som vanligt helt enkelt. Bortsett från att jag och Moa beställde vin på en restaurang för första gången i mitt liv, som dessutom faktiskt var ett riktigt gott vin! Lilla Emma drack sprite. Hon får vänta några månader till :D Jaa, vad ska man säga.. förrätt... varmrätt... och efterrätt... stört jäkla fenomenalt gott. Om jag gick ifrån där mätt? Kan du ge dig på! 


Anonym
2012-12-29 | 03:15:48

Hade en sån jävla bra dag! Tycker vi borde göra det där till en tradition varje gång vi kommer hem! Puss på dig <3

Svar: Åååh! Vilken underbart fenomenalt bra idé! <3 Puss! <3
Josefine Hellgren

2012-12-29 | 08:30:49

Åh så mysigt, super fina bilder! Ni åt på jensens böfhus, bästa restaurangen! :D

Svar: Jaa, jättemysigt var det :) Tack! :D Korrekt! Du vinner en kola :D
Josefine Hellgren

Mormor
2012-12-31 | 11:14:33

Var rädda om varandra, det är jättemysigt att ha gamla riktiga vänner som vet "nästan allt!

Svar: Jag ska förevigt vara rädd om mina vänner. :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: