Fika efter dansen

Skrivet: 2012-12-08 | 13:00:00

-Medans jag är och dansar på uppvisningen...
...Så får ni se lite bilder från fikat med B2-gruppen! Just precis nu så börjar första föreställningen. Och det är med dessa tjejer jag dansar med. Troligtvis går vi in på scenen just i detta nu. Ridån går upp och vi står där på våra platser. Väntar på att musiken ska börja. Alla är astaggade där i våra vita shortor!
NU KÖR VI TJEJER!! 
Åh Hoffens bitch-min <3 <3 



 


2012-12-08 | 18:15:39

HAHAHHA FYFAN VAD FUL JAG ÄR!!!

Svar: DU ÄR JÄTTEFIN, OCH DET ÄR DU ALLTID!! <3
Josefine Hellgren

Mormor
2012-12-09 | 10:28:05

Tack, för en jättefin föreställning B2 ni var super!

Svar: Tack för att du kom och tittade! Känns alltid bra när man vet att det sitter någon i publiken! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: