Inspiration av en tröja

Skrivet: 2012-12-18 | 00:02:33

-Tröjan är från MQ, om någon undrar!
Idag var jag i skärholmen och kollade lite klänningar till jul och nyår, fastnade istället för den här tröjan. Jag. var. tvungen. att. köpa. den. Såå gosig! Någon klänning blev det inte, men jag har testat en del och ska åka tillbaka för att pröva favoriterna igen. 
Påtal om tröjan, jag fick värsta inspirationen av den, tände ljus, fixade kuddar och gjorde mysbelysning i vardagsrummet, gjorde té och drog på mig ett par långa vita strumpor. Lockade håret gjorde jag till och med, tillfället i ära! 
 


2012-12-18 | 00:40:45

Förstår att du var tvungen att köpa den tröjan, den ser verkligen helmysig ut :) Jättefin :)

Svar: Det är den! :D Lite dyr bara, men jag hade presentkort och allt på MQ är ju dyrt, så vad ska man göra liksom :p
Josefine Hellgren

Nette
2012-12-18 | 06:15:29

Både du och tröjan är ursnygga!!

Svar: TACK Nette! :D
Josefine Hellgren

2012-12-18 | 08:58:15

gud så snygg du är!!

Svar: Det kan jag säga att du också! Ursnygg är du i din nya frisyr! ;)
Josefine Hellgren

Elina
2012-12-19 | 21:38:59

Men asså Jossan jag döööör! Så fin och så mysig, helt galet! Ser fram emot att träffa dig i mellandagarna! :D

Svar: Men åååh, tack vännen!! :D Jaa! Det gör jag med! :)
KRAM!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: