Joggingtur

Skrivet: 2012-12-10 | 10:19:00

-Hänga med till spåret? Absolut! Så länge jag slipper springa! 
Löven ligger på marken, jag har just fotograferat Fredde till fotomässan och bestämmer mig för att fota hans träning också. Det var lite kallt... och lyckan var stor när jag äntligen fick sitta i Freddes bil senare på kvällen. Bra bilder fick jag iaf! 
Sitter och gör tidsinställda inlägg och tycker att jag är sjukt duktig. Det är natten till fredag, men när ni ser det här är det typ... hmm... måste komma på en dag... Måndag? 


Nette
2012-12-12 | 18:01:12

Det ser klart mycket varmare ut på bilderna än utanför fönstret just nu ;)

Svar: Helt rätt! men hade inte så mycket kläder då... :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: