Jag gör det förbjudna just nu

Skrivet: 2012-02-27 | 14:04:38


-I drygt en vecka har jag haft ont i ryggen. I lördags brast det.
Lördag morgon och dags för dans. Jag kom tidigt som vanligt, och satt och lyssnade på narnia låtar med Frida. Vi förbannade oss över att Narnia inte har några bra låtar.. När lektionen började körde vi på med dockdansen med en gång. Det gick bra, vi lärde oss slutet så nu är allt klart! Men när första lektionen för dagen började nå sitt slut fick jag mer och mer ont i svanken (eller korsryggen om ni nu föredrar att använda det). Jag filmade dom andra medan dom dansade.
På Stinas lektion valde jag att sitta ner. Fast det gjorde inte saken bättre... så jag la mig på mage och gudars va skönt det var!

När vi sen slutade och jag skulle dra på mig skorna så hände det något... Det blixtrade till i ryggen och jag hann tänka "idiot, varför ska du sätta på dig skor för? Det är ju praktiskt taget torrt ute". Jag testade att lägga mig på mage, men icke, det hjälpte inte ett dugg. Jag försökte med allt!

Jag skulle hem till Katarina för att plugga, dom hämtade upp mig i huddinge och vi åkte iväg. Jag satt ner och bilen svängde och skuttade på vägarnas vi-skiter-i-om-nån-har-ont-i-ryggen-vägar.
Jag kan ju tillägga att jag grät hela kvällen. Det var hemskt! Tänk er att någon hugger er med en kniv i svanken, rör om lite, hugger lite till och fortsätter så i flera timmar utan att ni kan dö.

Nyckeln till friheten var att ligga still, men det var ju inte så jävla lätt med den smärtan! När jag tillslut somnade sov jag i hur många timmar som helst, kroppen skrek nog åt mig att ligga still och tur var väl det! Nu vågar jag inte göra så mycket än att stå eller ligga ner.
Just nu gör jag dock det förbjudna, jag sitter. Försöker komma på nåt bra slut, men kommer inte på nåt, allt blir konstigt, så.. hej då!


2012-02-27 | 17:51:07

Ohnej!!!! Vad jobbigt :( Hur känns det nu då? Smsa! Och ser att du fotat mina fötter, hihi! :D



Puss och kram!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: