Det kommer ordna sig

Skrivet: 2012-01-11 | 17:37:16


-Sova sova sova, säng säng säng.
Hej igen! Jag kom hem liiiite senare än vad jag tänkt mig från skolan idag, skulle först till skolsyster och sen pratade jag och elli med melodia, dvs våran mentor. Dagen har annars flytit på ganska bra. Allt känns helt okej, förrutom att min axel typ skriker för att jag burit datorn hela dagen. Som jag sa imorse så gick jag upp två på natten och har varit vaken sen dess. Så jag är gaaaanska trött nu. Jag och Joella köpte varsin risifrutti i caféterian och Kamilla köpte te efter gympan för att vi skulle få lite energi. Den energin dog ganska snabbt, haha :) Är man trött så är man liksom.
Men vet ni vad? Jag får ändå en sjukt positiv känsla, att jag nog kan klara dethär! Speciellt nu när dom ändrat om CSN reglerna. Jag kände att jag typ var körd när dom berättade om det men det kan ju ändå vara bra eftersom det då blir typ striktare.
Neej hörrni. Dags att ta ett glas mjölk och sen sova ett tag. Siktar mot att sova till ungefär 4 på morgonen. Så God natt då.
Puss hej.
Bilden i mitten har Joella tagit!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: