Från första dan i skolan

Skrivet: 2012-01-12 | 06:25:57



-Så här såg jag ut när jag satt framför ett fönster i köket och tog kort mig själv i tisdags.
Nu är det 3e dagen på terminen. Idag efter skolan ska jag på möte med min mentor, biträdande rektorn och skolsystern. Det låter som om jag är värsta problembarnet men så är det inte! Eftersom jag var borta så mycket förra terminen så kommer jag att få göra dom kurserna nu istället. Jag vet inte riktigt vad som kommer hända på mötet, kanske får ett eget schema eller nåt sånt. Vi ska helt enkelt lägga upp en plan för den här terminen åt mig! :)
Jag måste förövrigt byta reservdatorn jag har och har haft hela förra terminen, till min egna dator. Det kommer vara såå fiin och såå orepig!! :D


2012-01-13 | 21:29:07

Så fin du är!!!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: