Gör mig redo för dag två

Skrivet: 2012-01-10 | 06:02:00

-Jag får lust att locka håret, men, tro det eller ej, så är jag för lat för det just nu.
Dagen va ganska konstig igår. Jag sov två timmar, tog mig upp och gjorde mig redo för skolan. Åkte dit, hade mest "infodag" och lunch efter det. När jag väl kom hem så va jag riktigt trött men orkade hålla mig vaken till klockan 14.30 iaf. Sen skulle jag bara vila ögonen lite, satte klockan på 16.00, jodå, jag vaknade då. Men jag somnade igen. Så när jag sen vaknade vid 23 tiden så va det bara att försöka sova lite till. Varför? Jo, för då orkar jag hålla mig uppe längre sen nu idag :)
Gick upp ur sängen vid två på natten, gjorde några mackor och läste vidare på min läskiga bok. Började kolla på teve vid 4, bara skräpteve. Och nu sitter jag här! Det är nu jag ska "gå upp".
Såå.. God morgon på er! :)
Och eeeh, min tunga är inte avbiten än.. jobbar på det ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: