Veckans photoshoptips- Ljuset i camera raw

Skrivet: 2012-01-08 | 20:20:00

Hallådär! Och gott nytt år!! Det börjar bli dags att starta upp photoshoptipsen igen, eller hur? Ja men så bra! Då kör vi!!
När jag fotade becka i höstas så använde vi en silvrig reflexskärm och jag fixade bilden i Camera Raw, och tjecka in det snygga ljuset i hennes ansikte!! Det är den här bilden hon har som sin header. Kolla va snyggt det blev HÄR!
Veckans photoshoptips kommer nu upp varje söndag. Följ mig på bloglovin så håller du koll på när det kommit upp. Och fråga vad du vill lära dig i photoshop i en kommentar, men gärna i blogresponse. Så gör jag en video i nästa veckas photoshoptips där jag nämner ditt bloggnamn och svarar på din fråga.


2012-01-08 | 21:47:07

sv: självklart kan vi det, jag la till dig i bloglovin nu.

Med den så får man 600kr för varje medlem man värvar, det betalas ut i 3 omgångar (200kr/månad) an kan även lägga ut reklam annonser för att få mer slantar, hur mycket beror på vad företaget i sig vill ge i provision så det skiljer sig åt. Man ser på sin sida vilka medlemmar man värvat och vad man väntar i utbetalningar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: