En hel trippelregnbåge

Skrivet: 2012-07-05 | 13:00:00

-Bara för att jag är coolast i världen som har sett en hel regnbåge.
Sitter och skriver mitt i natten men låssas att jag skriver det just när jag vaknat, försöker komma på vad som ska göras imorrn...
God morgon! Klev just upp ur sängen, sovit precis så länge som man bör göra på ett sommarlov. Det är fortfarande inte dövarmt i sovrummet på kvällarna, det är ju då man vet att det är sommar på riktigt! (inte för att jag tvivlar på att det är sommar, men ändå). Idag måste jag måla lite utemöbler för att kompensera resan med Ariel. Lätt värt det!
På tal om Ariel: för det första så måste jag skryta om att jag sett en hel regnbåge! Inser ni vilken status jag måste få nu? Jag fick till och med ta två bilder och sen sätta ihop den till en panoramabild för att den var så stor. Kollar man riktigt noga så ser man att det är en till. Färgerna börjar om på nåt sätt, men väldigt svagt. Sen kunde man se ytterligare en utanför den som syns tydligast. Men den är utanför bild. Så jag har sett en trippelregnbåge. (Det vart en lång för det första). För det andra så tänkte jag lägga ut lite bilder från resan med Ariel. Kanske lite från midsommar, från annas 18års dag, och från midsommar. Kanske. 
Nog om det, frukost nu, och sen ut i solen (hoppas det är sol imorrn så jag inte skämmer ut mig) för att arbeta och jobba på brännan. Ha det bäst! 
 


2012-07-05 | 17:07:07

vacker bild :D

Svar: Tack!! :D
Josefine Hellgren

2012-07-06 | 10:43:26

VA fint:D

Svar: TACK! :D
Josefine Hellgren

2014-05-09 | 20:33:32

Wow. Ganska ballt altså!

Svar: Verkligen! Det ser man inte så ofta :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: