Big eyed doll

Skrivet: 2012-06-04 | 16:54:00

-Bild på Madeleine Hellgren från photoshootet då hon var en docka. Och ett citat som passar sjukt bra just nu!
Det är myyycket som händer i mitt liv at the moment. På mindre än ett halvår har jag fått reda på mer om mig själv än någonsin tidigare, jag har lärt mig grejjer, som att hantera saker och ting och jag har vuxit till en bättre människa. Jag är 18 år om 110 dagar. Då är jag f*cking vuxen.
Jag vill bara välla ut mig allting. Men jag kan inte berätta, speciellt inte då en del saker inte är 100% säkra ännu. Drömma mardrömmar har jag börjat göra också och vågar knappt sova, jag drömmer ALDRIG mardrömmar annars. Men nu är det väl för mycket liksom.
Bajs. Hatar att skriva i gåtor. Jag hoppas ni har det bra i den tillfälliga solen. Puss och kram!