Fototräff efter fotomässan med en massa fotobloggare

Skrivet: 2012-11-26 | 01:19:00

-Vilket himla fint gäng! Älskar människor som pratar samma språk som mig.
Efter fotomässan träffades ett antal fotobloggare för att först fika och sen gå en liten vandring genom stan. Så fantastiskt kul att träffa nya personer, och alla var ju så himla snälla också! :D 
Vilka som va med? Kamilla, Annie, Sofia, Alma, Michaela, Rebecca, Emma, Lina, Ottilia, Tam Thi och så jag! Hoppas nu inte jag glömt någon... :O Det har jag säkert. Då är det bara att hojta till! :) 
Vissa är lite brusiga, men sånt är livet. Lev med det. Punkt slut. Hej då. 


2012-11-26 | 16:05:57

ååh va fina bilder du fick! speciellt den på mig blev ju charmig, hahah!

Svar: Tack! :D Japp, superfin!! :) Kramkram!
Josefine Hellgren

2012-11-26 | 21:50:13

Åhh vilka fina bilder du fick, själv fick jag ingen som passar att visas i offentliga sammanhang, haha.
Det var superkul att träffas, hoppas det blir någon mer gång :D

Svar: Oj, tycker du? Tack! :D Meeeh, nån kan du väl lägga ut? :D
Ja, det var det verkligen. Kram på dig! :)
Josefine Hellgren

2012-11-29 | 19:19:50

Åhh, fina bilder du fick! Verkligen "in the moment", det brukar ju också vara då de blir som bäst. :) Kul att du kom och hoppas vi ses mer framöver! :D

Svar: Tack Ottilia! :D Jaa, det brukar ju vara det :p Det var kul att vara där och träffa alla dukiga unga fotografer! Grymt att ni ordnar sånt här, verkligen! Klart vi ses framöver. Kram!
Ps. Grattis igen! (i efterskott) :D
Josefine Hellgren

2012-11-29 | 21:20:08

Åh, så fina bilder du fångade! :) Verkligen kul att ses, hoppas det blir fler gånger. Kram!

Svar: Men gud, tack! :D Detsamma!! Inte hoppas, det kommer det bli ;) Kram!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: