Smakprov av dagens fotografering

Skrivet: 2012-11-01 | 16:34:00

-Duktiga Tilde fick vara min modell idag för första gången! 
Ut långt som satan åkte jag idag. 1,5 timme tog det att ta sig till Tilde. Men det gjorde inte mig nånting! Jag har åkt den vägen mååånga gånger nu. 
Vi fotade vid ett stup, vackert och brant. Ljuset var helt på min sida idag, Tilde var överdrivet duktig och platsen var ju bara wow! 
 
Modell: Tilde Björkman
Fotograf: Josefine Hellgren
Nikon D7000 50mm f/1,4
 


Anonym
2012-11-02 | 21:09:21

kommer alla bilderna upp på facebook? :)

Svar: troligtvis inte, tycker att det är så tråkigt att facebook drar ner kvalitén, så jag föredrar att inte lägga upp på facebook :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: