Chokladfestivalen

Skrivet: 2012-10-18 | 21:11:00

-Försök att inte bli suktad. Tycker du inte om choklad kan du dra! Fyy på dig i så fall! Fyyyyy!
I söndags var ju jag och Alexandra på Chokladfestivalen som hålls varje år. Alltså, alla dessa smaker gjorde en ju bara, helt, jaa, jag saknar ord! Vi smakade allt från päronchoklad till kanelbulletryffel. Inte en enda liten chokladbit var äcklig, allt var eufori i min mun. Längtar så jag dör tills nästa år!!! 


2012-10-19 | 16:00:24

Vadå man inte blev sugen på choklad av bilderna? Haha, men dom var super fina :)

Alexandra
2012-10-26 | 09:17:25

Åh vad jag blir sugen på choklad nu! Längtar tillbaka!

Svar: Det gör jag meed! :D Jag <3 Choklad
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: