Ida Bjelkert

Skrivet: 2013-08-25 | 21:43:00

-Lite spontana porträtt-bilder mitt i läx-plåtningen. 
Fullspäckad helg, absolut! Jag hade en massa härliga människor här i fredags, Ägnöfolket såklart! Sen var det bara att städa dagen därpå innan jag och syrran drog till bonuskusinen med mamma. Vi hängde där ett tag, snackade lite med Sandra om ägnö (men jaaa, mitt liv kretsar kring Ägnö!), blev så himla glad när jag fick höra att hon har kvar kontakten med både några från hennes nybörjargrupp men även några från min F1-grupp som jag var ledare för. Sen skulle jag sitta barnvakt åt kusinerna i Nacka. Jodå, tackar som frågar, det gick faktiskt väldigt bra! Vi tittade lite på teve innan det var läggdags. Vaknade upp utvilad idag, åkte hem till snyggingen på bilderna för att plåta. Det var tänkt att vi skulle åka in till stan också, men det vart inte riktigt så... det var aningen för varmt så vi tar det en annan helg! Jag fotade dock till en läxa: "sista sommaren". Öööööh... Va? Hur gör man det, tänkte jag. Men jag tror att vi lyckades. Bildserien kommer upp här så fort jag visat dom för klassen. De har förtur vettni.. 
Bra dag. Bra helg. Sjukt nöjd.
 
Fotograf: Josefine Hellgren


2013-08-25 | 23:09:22

Tusen tack igen för vår mysiga photoshoot, det gör vi garanterat om! Kramar!

Svar: Supermysigt!!! Krya på dig mega mycket nu så kör vi igen sen! kram!
Josefine Hellgren

2013-08-26 | 20:41:00

Vackert!

Svar: Jaa, med vackra ida framför kameran så kan det bara bli bra! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: