Istället för teven och mobilen eller fest och utgång

Skrivet: 2013-12-13 | 23:24:00

-Min fredagskväll.
Familjen är viktig. Som fan. Problemet är bara att vi i min familj oftast sitter och tittar på teve under våra "fredagsmys" OCH håller på med mobilen. Inte särskilt socialt. Så. Idag bestämde jag att vi skulle spela sällskapsspel! Det var faktiskt riktigt roligt! Tips till alla verkligen! 
Jag förlorade. Men det är ju en värdslig sak. 


Anonym
2013-12-14 | 09:24:02

Någon ska ju förlora ;) Mem du har rätt i att man borde göra det oftare!

2013-12-14 | 09:27:01

*men skulle det ju vara, och inte anonymt såklart :)
Trevlig helg!

Svar: Absolut! Himla tur att jag är en bra förlorare!
Josefine Hellgren

2013-12-17 | 09:47:37

bra initiativ att välja sälsskapsspel framför soffan o mobilerna :)

Svar: Det är något jag tycker att många borde göra oftare, även jag!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: