Julafton!

Skrivet: 2013-12-26 | 10:52:00

-Bilder från "Kalle anka med glögg" och "tomten kommer!" och "julklappsöppningen".
Vilken fantastisk jul jag hade!! Tyvärr glömde jag helt bort att få en bild på min juloutfit, men jag tänkte återskapa den till projektet 2014. Så lugna, ni ska få se mig också! (Som om ni inte skulle få se tillräckligt av mitt fejs nästa år, haha!!) Vi hade förövrigt världens sötaste tomte! Och stackars Marcus som hade somnat inne i tvättstugan, så han missade tomten. 
 


Mormor
2013-12-26 | 14:27:07

Tack Jossan, vilka fina bilder du tagit, det blev ännu en härlig JUL att minnas!

Svar: Tack själv mormor! Ja, verkligen!
Josefine Hellgren

2013-12-26 | 22:22:27

Åh, vad mysigt det ser ut! :) Kram

Svar: Ja, väldigt mysigt hade vi det! Och roligt! :D kram kram!
Josefine Hellgren

2013-12-29 | 09:24:58

Åh vilka mysiga julbilder! Själv tycker jag att det är svårt att få till nu då det är så mörkt om dagarna.. Men du lyckades bra! :D

Svar: Tack snälla! :) så lågt bländartal som möjligt och inte mer än 1/60 sek på slutartiden samt 400 iso så funkar det bra!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: