Men svara i telefon då!

Skrivet: 2013-12-12 | 10:27:00

-Växeln hallå?!? Men svara i telefon då! 
Jag är asdålig på att svara i telefon mina vänner, jag erkänner. Dels för att jag har lite av en telefonfobi, inte så att jag har slut på batteri. Alltså det är inte mobilen jag är rädd för, ja, ibland är jag bara inte alls på humör. Och när jag mår dåligt svarar jag inte i telefon, när den ringer vill jag helst springa därifrån. Nu vet ni det om mig, så ta inte illa upp om ni får ett nej. Skicka gärna ett sms först som jag hellre svarar på. Ja vad mer? nä men hejdå! 
 
Foto: Josefine Hellgren
Skola: Huddinge Dansskola
Grupp: B-gruppen (näst högsta gruppen)
Koreografi och lärare: Linn Yttersjö


2013-12-12 | 11:25:45

Japp! Det är inte din bästa egenskap faktiskt! <3 <3 <3 fabulösa bilder förresten! du är bäst

Svar: You känner me allt för well <3 <3 <3 du är bäst
Josefine Hellgren

2013-12-12 | 14:28:29

Jag har rest lite varstans i världen, Europa mest då. Men det väntar faktiskt en resa både till New York och Paris så det ser jag fram emot =)

Svar: Åh vad roligt!! :D det vill jag se bilder från sen :)
Josefine Hellgren

Linn
2013-12-12 | 14:42:33

Wäääää snygga bilderrrrrr

Svar: Taaaackaaaarrrrrrrrrr! :D
Josefine Hellgren

2013-12-12 | 15:17:33

Sjukt coola bildet!

Svar: Tack ska du ha :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: