Pocket calculator

Skrivet: 2013-12-21 | 22:57:00

-Den kanske mest ultimata moderna dansen. Typiskt med konstig musik! Love it! 
En tjej vid namn Erica frågade mig om jag hade några bilder från A2, såklart jag har. Jag har bilder från alla danser. Den här gruppen hade alltså sin första termin med modern dans. Åh. Jag minns när jag gick i A2. Jag fick hoppa direkt till den gruppen när jag sökte till danslinjen, vilket gjorde att jag fick börja med modern dans. Vi hade Frida minns jag, lätt en av de bästa lärarna jag har haft. Ingen slår hennes energi, glädje och kreativitet. För att inte tala om hennes konstiga dansmoves. Den tiden är förbi. Vilket fall som helst så återgår vi till ämnet, dvs. de nuvarande A2orna. Det är ju en väldigt framtidig (ett nytt ord, bam!) och datoristisk (ett till?) låt, så jag körde på lite 3D och lite negativ i remsor. Minns ni de här bilderna som Karro tog på mig och som jag fixade till? Den självklara inspirationen. 
 
Foto: Josefine Hellgren
Skola: Huddinge Dansskola
Grupp: A2 
Koreografi och lärare: Stina Helmers


Stina
2013-12-22 | 11:22:29

Vilka superfina bilder du har tagit på alla danser Josefine! Kram Stina (da old teacher)

Svar: Tack Stina!! Saknar er supermycket! Måste verkligen ta mig i kragen och komma och hälsa på någongång! :)
Josefine Hellgren

stina
2013-12-26 | 22:37:46

Du har parfym att hämta också!!

Svar: Juste!! Du kan väl hojta till när terminen har börjat? :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: