Snart så!

Skrivet: 2013-12-02 | 22:14:38

-Kamera: Nikon FM2
Som ni tjatar ;) Det är supersvårt att välja ut 10 stycken endast till finalen av fototävlingen... Ni är verkligen så himla duktiga och jag undrar nästan om jag inte ska välja ut allihop. Jag vill att ni som är med i tävlingen kommer ihåg att det inte handlar om den snyggaste bilden, utan den som verkligen stämmer in på temat. Det är iaf så jag kommer att tänka när jag väljer. Och sedan självklart om bilden är fin också! Såklart!! Men ja. Ni fattar. Jag håller på att fråga en massa vänner vad de tycker också. Och ALLA tycker olika. Så. Svårt. 
I veckan kommer finalisterna upp. Det är ett löfte! 
 
Modell: Josefine Hellgren (jaaaag) 


2013-12-04 | 19:09:27

http://annadarner.blogg.se/2013/december/veckans-blogg.html#post-comments

Tänkte bara slänga in ett tips om min Veckans Blogg-tävling, kika gärna in och anmäl dig!

Ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer.
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: