Två julgranar

Skrivet: 2013-12-18 | 12:08:00

-Har man ingen snö till jul eller när man köper julgran så får man fejka. 
Haha! Vad hände med mina rim? Ja, det gick ju sådär.. Nåja! Mindre än en vecka kvar till jul och ingen snö. Alltså verkligen inte alls. Det är torrt på marken. Vad händer?? 
I år köpte vi två granar. Mamma bor inte längre där jag, pappa och madde bor som några av er redan vet. Mamma var stolt över sin egna gran. Det blir en fin jul även i år ska ni se <3 


Anonym
2013-12-20 | 06:07:03

så fin härlig blogg du har! :D

Svar: Tack så mycket :)
Josefine Hellgren

2013-12-20 | 06:08:54

så fin härlig blogg du har! :D
(min förra kommentar råkade bli anonym i misstag då inloggningen loggade ut mig)

Svar: Haha! Det är lätt hänt!! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: