En del av Ägnöfolket

Skrivet: 2013-02-25 | 16:33:00

-Gruppbild från förra helgens lilla äventyr till Rättvik. 
Jisses va jag har blivit dålig på att uppdatera. Skäms nästan lite. Nåja, nu sitter jag åtminstone och fixar bilder från långhelgen i Rättvik, eller Kungshol rättare sagt. Det var en stört jäkla lyckad helg måste jag säga! Jag behövde en sådan helg. 


2013-02-25 | 17:54:38

hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling.


DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html

sofia
2013-03-18 | 09:50:56

Åhh fina gänget!! :')

Svar: Jag veeet! Så himla mysigt gäng så jag bara smäller av!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: