-15 graders kyla går också bra att fota i

Skrivet: 2013-01-19 | 19:38:00

-En liten sneakpeak från dagens fotografering med syrran. 
Idag kära vänner har jag dansat röven av mig. Jag har så ont i min kropp så jag undrar om jag någonsin kommer kunna gå igen. Men det var kul! Jävligt kul faktiskt! Och jobbigt.. Jävligt jobbigt faktiskt.. Trots det ilande kylan utomhus var det nästan skönt att komma ut och få lite luft efter ett 3,5 timmars pass. 
Akuta känslor och förförande, sinnessjuka kvinnliga mördare står på dansschemat än så länge den här terminen. Imorgon får vi reda på vad vi ska dansa i C-gruppen. Herre jävlar. Nu är det sista terminen på riktigt. Sen är det slut. Done. Finito. Acabado. Päättynyt. Fini. 
Google translate ligger mig varmt om hjärtat <3 
 
Fotograf: Josefine Hellgren
Nikon D7000, 50mm f/1,4


2013-01-19 | 21:32:16

Åh så fin bild! :)

Svar: Tack Felicia! :D
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: