I en extrem jävla brist på annat

Skrivet: 2013-01-22 | 19:54:00

-Jag hatar bilderna. Men jag hatar dom inte så mycket att jag inte kan lägga upp dom. 
Jag står inte ut med den här dan längre!! Hela eftermiddagen har varit en plåga. Jag ska fan rada upp allt som är jobbigt just nu, det är min blogg, jag gör va sjutton jag vill: 
  • Kvalitén på bilderna är skitdålig. Tycker JAG. Jag är perfektionist. Ok? 
  • Jag visste inte vad jag ville göra med dom. Så jag la på nåt blått skit för att det inte bara skulle vara svartvitt. Blev mest fult. 
  • Skolan sket sig idag. Jag vakna i tid men kunde bara inte gå. Är skit arg på mig själv för det
  • Mina käkar gör så ont och jag kan inte sluta spänna dom. Döda mig nu tack. 
  • Jag har spenderat hela dan med att fixa bilder från en fest. Var så slarvig så jag knappt visste om jag ville lägga upp dom. 5,5 timmar tog det. 
  • Jag är jävligt nedstämd. Allt känns skit. Allt är tråkigt. Allt är fult. Allt är ovärt. Allt är bara negativt. Hatar negativt.
  • Det är skitmycket grejer som ska betalas. Och jag har inte tillräckligt med pengar. Dessutom måste jag betala tillbaka pengar till csn för att jag missat så mycket i skolan. 
  • Sen funderar jag starkt på om jag fått nackspärr eller nåt. Har förjävla ont i halva nacken. 
  • Mitt hår är äckligt. Mitt smink är kvar från igår, men inte på samma plats i ansiktet 
  • Jag irriterar mig för minsta lilla ljud. 
  • Våran datormus tror ibland att man dubbelklickar fast man bara trycker en gång. Frustrerande ut av inihelvete!
  • Det sista jag vill är att vara ledsen/arg/irriterad/nere. Självklart så inträffar det sista jag vill också.
  • Vi skulle ha arbetat med vår film efter skolan idag. Det blev inte av. Såg fram emot det. 
  • Hade jag kunnat gråta just nu hade jag gjort det. Men det går bara inte av nån idiotisk anledning. 
  • Sova hade jag gärna också gjort.
  • Sune har jamat och klagat heela dan för att han vill gå ut, men eftersom det är för kallt ute så stannar han hellre inne. Och klagar. 
  • Och just nu funderar jag på fler saker att klaga om men får fan återkomma med det. 
Hej då. 
 


2013-01-22 | 20:49:30

Haha alltså förlåt men du fick mig att le, hur kan ens liv vara så dåligt? Hoppas det blir bättre snart, har man varit på botten kan det bara gå uppåt! Styrkekramar ♥

Svar: Hahah! Vad glad jag blir att jag fick dig att le :D Jaa, ingen aning, det var den sämsta dagen på länge. :o Japp! Nu är jag påväg upp igen ;) Tacktacktack! <3
Josefine Hellgren

Anonym
2013-01-22 | 21:09:55

Du är vacker <3

Svar: Tack ska du ha, vem du nu är :) <3
Josefine Hellgren

2013-01-23 | 11:42:52

Jag tyckte om dom, mycket!

Svar: Tack, va du är snäll :) Dom ser bättre ut i mina ögon idag än igår iaf ;)
Josefine Hellgren

Skärlen
2013-01-24 | 19:07:54

Tycker du var snygg på bilderna <3

Svar: Haha, tack ska du ha! :D <3
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: