Klockan 2

Skrivet: 2013-01-18 | 17:28:00

-Vid parkeringen bakom Xenter. 
Mamma körde mig till skolan idag, försov mig av olika anledningar. Vi tittade båda ut genom fönstret hela vägen och förundrades över ljuset och frosten som klädde träden. Jag blev helt lyrisk när vi kom fram till parkeringen, det var nästan ännu finare där, möjligtvis för att solen gått ner lite ytterligare. Synd bara att bilarna var i vägen. 
Men åh. Älskar frost. Stört vackert. 


2013-01-18 | 17:50:50

Åh, ja de var helt underbart fint ute hela dagen! :D så fina bilder! Går du inte i vår grupp längre , ser aldrig dig?? :( kram

Svar: Visst va det? :D Tack! :)Jo, det gör jag. Men jag har lite svårt för teorilektionerna. Min koncentration vill inte riktigt hänga med. :( Kommer på måndag iaf! Kram!
Josefine Hellgren

2013-01-18 | 18:25:02

Helt underbart väder :D
Vackra bilder :D

Svar: Japp!! Men kallt :p Tack ska du ha Annie! :)
Josefine Hellgren

rasmus
2013-01-18 | 18:57:41

det är ju frosten från idag :D! fiiint ;)

Svar: Jaa det är det :D Taaaack :) :)
Josefine Hellgren

2013-01-18 | 20:29:20

sv: Jo, var ute själv och fotade lite men vart inge vidare bra bilder för mig. Okej, förstår.. va bra! :D kram

Svar: Ånej va synd :( Japp! :) Ha det bra i helgen och fota mycket ;) Kram!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: