Födelsedagsmiddag

Skrivet: 2013-07-01 | 18:16:30

-Nu är hon 17 år och en månad gammal. 
Bara 11 månader kvar, och sen har vi bara vuxna i familjen. Madde fick bästa presenten av mig, en tygpåse med fjädrar som tryck på som hon använder flitigt. Stolt över mig själv! :D 
Haha, mormor va så fin, hon sa att jag skulle ta kort på maddes efterrätt medan hon höll en ljus över. Man ska ju ha ljus på tårtan när man fyller år liksom. 


2013-07-02 | 07:56:30

åh vad god maten såg ut att vara, superfina bilder förresten!
hoppas du har en toppen dag :)

Svar: det var den! tack! detsamma :)
Josefine Hellgren

Andreaz
2013-07-02 | 14:34:34

Jensens böfhus?
Älskar det stället:)

Svar: Japp! Jag med :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: