Midnight flög

Skrivet: 2013-06-23 | 08:10:00

-Jag börjar komma ikapp nu. Lite iaf. En vecka är ju inte så mycket liksom!
Midsommarhelg och idag skulle jag ha jobbat på Ägnö. Men de kommer ett annat läger som hyr av oss den här helgen. Vi ska spika brädor till nya bryggan.. men det får bli om några veckor :)
Förra söndagen sjösatte vi midnight, i lite regnskurar, men det gick bra! Jag lärde mig en hel det om vad olika saker sitter på båten. Så jag slipper känna mig dum nästa gång nån frågar mig om det jag nu har lärt mig. Man kan inte cykla första gången man sätter sig på en cykel. Liksom. 
Jag fotade inte förrän midnight var i. Först så hade jag för mycket att göra. Sen när lastbilen kom och skulle lyfta upp båten så kom jag på att jag hade glömt den inne i båten, och då var det ju lite kört. Midnight ute och flyger, så nej, det var bara att vänta tills den låg i vattnet. 
Åka flak efter traktorn fick vi också! 


2013-06-27 | 21:28:34

Jag har kollat igenom dina bilder lite. Du får så vardagliga bilder så himla fina. Vad duktig du är :)

Svar: Åh tack snälla du! Vad glad jag blir. Hoppas du hittar hit igen! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: