Den gigantiska koppen med chai-te

Skrivet: 2013-11-28 | 18:45:00

-Nyinköpt kopp från Cervera 
Mycket mjölk ska det va, och påsen ska vara i hela tiden. Mycken smak, mycket sött. Och för guds skull: lagom varmt!! Jag är en te-älskare. I am. Trust me on that one. Men utan mjölk... utan socker... och kokhett... njaaa, då är jag inte riktigt med längre. Hellre för mycket mjölk än för lite. Hellre för mycket socker än för lite. Hellre för kallt än för varmt. Hellre för starkt än för svagt. 
Så. Nästa gång du bjuder mig på te så vet du precis vad jag vill ha. Sheldon säger ju att om man är ledsen så ska man bjuda någon på te. Inte för att jag är ledsen för tillfället, men ja. Nu vet du det också. Jisses vad ni får lära er grejjer här på bloggen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: