8 saker till!

Skrivet: 2013-10-12 | 15:12:00

-Det blev inte så fint som jag trodde...
Det ser mest rörigt ut, haha!! Men nu har jag börjat med det och då får det va så nu. Varje lördag: 8 nya saker. Vare sig jag eller ni vill det. Puss och kram!  
På tal om Gotland (bilden alltså), här vandrar jag nu. Dop och grejer. Himla mysigt. 


2013-10-12 | 22:58:57

Kika gärna in på min nu aktiva blogg , med nya dagliga uppdateringar! Här hittar du bland annat Humor , Kluriga gåtor , Inredning & Onödigt vetande Men så intressant!
Här är dagens Visste Du Att : http://tessvonolsson.blogg.se/2013/october/onodigt-vetande-men-sa-intressant-2.html#comment

Andreaz
2013-10-14 | 00:07:44

Ska du dansa "Moonwalk" på din baklängesdag?

Svar: Vem vet?
Josefine Hellgren

2013-10-14 | 09:40:26

Vilken härlig ide! :-D Har funderat länge på att skriva en sådan lista... kanske dags nu ;-)
Trevlig blogg!!

Svar: Ja! Skriv! Kul att jag inspirerat dig!
Tack snälla! :) :)
Josefine Hellgren

2013-10-14 | 14:56:02

Haha, en baklängesdag, lättare sagt än gjort antar jag! :)

Svar: Ääsch! Det måste gå! :D
Josefine Hellgren

2013-10-14 | 19:00:53

din header e sjuktfin!

Svar: Tack snälla!
Josefine Hellgren

Maja
2013-10-14 | 20:47:02

Alltså, juste!! Är en läsare sedan över ett år tillbaka så tyckte det var roligt när jag fick syn på dig, din syster och din pappa på Ica Maxi här i Visby härom dagen. Tänkte ju självklart berätta att jag läser din blogg och passa på att berömma dig för hur duktig jag tycker att du är på att fotografera men kom helt av mig och blev stressad när min inloggning till kassan inte fungerade så att ni tvingades byta kassa haha! Men men. Fick ju skriva här istället då tyvärr. Kul att se dig/er i alla fall :)

Svar: Men Gud vad roligt!!! Åh vad glad jag blir!!! :D jag skrattade högt nu när jag läste din kommentar och läste även upp den för Madde och pappa. Madde blev helt till sig! Och pappa bad mig hälsa att han vart irriterad på tekniken och absolut inte dig :) sånt som händer tycker jag!
Jag får ta och gå till Ica maxi nästa gång jag åker till Gotland! :)
Superkul verkligen, blev jätteglad nu, tack snälla!!
Josefine Hellgren

2013-10-23 | 03:19:35

vad är en baklänges dag :)

Svar: Jaadu, du gör allting som du skulle ha gjort en vanlig dag baklänges, då menar jag inte gå baklänges utan man börjar med efterrätt, sen middag, lunch du fattar! :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: