Estetmiddag

Skrivet: 2013-10-26 | 17:09:00

-Fina Sandra på sista bilden! 
Vilken underbar dag det var i torsdags! Den började med att jag och karro fotade porträtt och fula allé-bilder på djurgården, fin promenad fick vi också. Sen skyndade vi oss till skolan för att se musik-esterna 1-3 uppträda (bilder kommer). Därefter fick vi gå till matsalen. Allaaa esteter!! Vi fick en varsin lapp med en figur på. Så skulle man hitta bordet med samma figur. Jag fick ett lysande bord. Så himla bra människor :D Jag fick äntligen träffa en person från foto-ettan. Jag har inte fått snacka med någon, vilket jag tycker är synd. Sen var det mest folk från musik och bild. Trevliga som attan. Bra kväll med tävlingar (som vi inte vann), mumsig mat, och rolig sång från våra kära lärare. 
Bortsätt från Ägnö-folket så är Estet-folket de jag trivs allra bäst med. <3 


2013-10-26 | 18:14:16

Fina bilder :)
jag har veckansblogg hos mig just nu, var gärna med om du vill! http://byrrebecka.blogg.se/2013/october/veckansblogg-ny-omgang-2.html#comment

Svar: Klart jag är med! :) Tack föresten :)
Josefine Hellgren

Andreaz
2013-10-26 | 18:21:07

Fint

Svar: tack
Josefine Hellgren

Andreaz
2013-10-26 | 18:53:13

Beeebiz;)

Svar: med e. bra där.
Josefine Hellgren

2013-10-26 | 19:21:38

Ååh din header är grymt fin!

Svar: Tack snälla! :)
Josefine Hellgren

2013-10-26 | 20:38:29

Tack snälla!!! Vad glad jag blir

Svar: Så lite så :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: