Vänt på dygnet

Skrivet: 2013-10-29 | 03:07:00

-Härliga nattetid. 
Det är då underbart när man, låt mig säga, äntligen vänt på dygnet igen. Varje år runt den här tiden sker det något oerhört märkligt. Och vipps så somnar man inte förrän det nästan är dags att gå upp (med viss överdrift). Tack och lov är det just det. Lov. Jag har lovat Elin att jag ska upp 9, det är om 6 timmar. Jag vill ju liksom vakna (hyfsat) tidigt när jag är på Ägnö, för en gångs skull!!!
 
Modell: Karolin Knutsson
Foto: Josefine Hellgren


2013-10-29 | 11:16:56

HAha, så typiskt att man vänder hela dygnet när det är lov!

Svar: Jaa, vad ska man säga! Vaknade inte 9 idag..... Haha!!
Josefine Hellgren

2013-10-29 | 13:20:47

Det är så lätt att vända dygnet, men att vända tillbaka det är svårare!

Svar: Verkligen! Speciellt för nån som inte är morgonmänniska ALLS!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: