Stockholm

Skrivet: 2013-09-29 | 21:46:00

-Bilder tagna idag på väg hem från Fotografiska
Nu vart det så där lång tid emellan igen. *Skrattande smiley med pistolsymbol samt klappade händer* Jag verkar ha mina perioder. Ibland har jag flera inlägg på raken, ibland tittar jag inte ens in i arbetsrummet. 
Så vad har hänt sen sist? Joo.. jag har fyllt år, hela 19 år. Jag har firat den två gånger. Jag har fått en ny leksak. Karro har kommit hem. Jag har beställt studentmössa. Spexat till det lite. Typ gjort klart ägnö-filmen. Plåtat Tilde halvnaken inne i stan. Åkt fyrhjuling upp för hammabybacken och fångat asballa bilder på downhill-cykling. Och nu äntligen fått se Pieter Hugos och Helmut Newtons grymma utställningar! *Smiley med hjärtögon*. Alla som vill se bilder från dessa händelser räcker upp en hand!! 


2013-09-29 | 23:07:50

så fina bilder :)

Svar: Tack snälla! :)
Josefine Hellgren

Andreaz
2013-09-30 | 02:50:51

Grattis i efterskott hörru;)

Svar: tack :)
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: