Bilderna från modeveckan i Stockholm ni aldrig såg

Skrivet: 2014-04-25 | 17:38:00

-Del 1! 
När snön låg kvar på marken skuttade jag runt bland snyggt klädda människor med mina modekompanjoner. Det här är ingen streetstyleblogg, därför lägger jag inte upp bilderna i olika kategorier, utan bara de bilderna jag tyckte blev helt okej! Jag är långt ifrån en streetstylefotograf aka Rami Hanna eller så, såatteeee... Hoppas ni gillar de ändå! :) 


Andreaz
2014-04-26 | 13:51:57

Hej Jossan!
Fan vá surt att du blev rånad på kameran:(
Hoppas du får en ny snart!

Svar: Nu har jag en ny!
Josefine Hellgren

2014-05-20 | 21:54:05

Vilka vackra bilder. och vackert redigerat. Mjukt och fint.

Svar: Åh, tack snälla du!!
Josefine Hellgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: