Låtsaskompisar

Skrivet: 2014-08-02 | 23:13:00

-Titel: Låtsaskompisar
Den här bilden tog jag med Andreas och Olivia. De är förövrigt inga låstaskompisar. De är två av mina vänner. Alla på den här ön kan jag stolt kalla mina vänner!
 
Idag kom det föräldrar hit. Mycket intressant. Men det gick bra! Jag är inte ett stort fan av att det går runt okända människor på vårat lägerområde. Man vet ju aldrig liksom. Nu var det ju bara föräldrar till barnen så det är ju faktiskt mer än okej.
Jag har redan bett två "genomgånde" att gå en annan väg. Otroligt nog så är de så brutalt ignoranta att de knappt lyssnade och gick sedan igenom funktionärs-byn och sedan bort. Liksom.... vadå? Ska jag gå igenom ditt hus för att jag inte orkar gå runt? Nej, för att man gör bara inte så!! Dessutom är det massa barn där, och jag känner stort ansvar som funktionär på program att verkligen hålla koll på alla. 
Älskar förövrigt spökbilder. Oh jag älskar att förklara hur det går till. Vet ni? Det är inge photoshop här inte. Nope! Direkt från kameran! 
 


moa
2014-08-19 | 18:38:37

Åh hur gjorde du det? Så coolt!

2014-08-23 | 10:02:46

Gud va cool bild, vad har du för kamera?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: