Sekundrar

Skrivet: 2014-08-05 | 23:31:00

-Sekundrar 
Lite jobbigt är det att vara med mina vänner så pass lite som jag är. Om en dag var av en minut istället för 24 timmar så är jag med mitt lilla ägnö-folk i några sekundrar. Som på bilden. Jag sitter mellan Douglas som spelar gitarr och min syster med filten. Men bara i några sekunder. För jag tryckte av kameran och sprang upp på berget. Då fångar kameran bara mig lite. 
När de andra har sina pass 1-3 så planerar jag. På varje lunch och middag så äter jag först så att jag snabbt kan springa ner till ängen och leka med barnen på deras rast. Sen på pass 4 (mitt pass) så sitter de andra och planerar eller drar ut och seglar och då är jag upptagen med mitt. När 22-mötet sätts igång är jag nere vid tälten och nattar barn. Absolut, fritid i all ära. Men jag har aldrig varit längre bort från mina vänner än nu. Fastän vi är på samma ö. Tack och lov för dessa stunder då vi sitter små gäng samlade och bara är. Umgås. Mår bra med varandra. <3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: